Attieksme pret reklāmu televīzijā un žurnālos

Pētījuma temats: Cilvēku attieksme pret reklāmu televīzijā un žurnālos Pētījuma objekts: Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 60 gadiem Problēma: Ļoti bieži sabiedrībā izskan viedokļi, ka reklāma televīzijā un žurnālos ir viskaitinošākā no visiem mēdijiem un vienkārši traucē baudīt televīzijas piedāvātās pārraides un vizuāli traucē lasīt žurnālos pieejamos rakstus. Pētījumā mēģināsim noskaidrot vai tā ir taisnība. Pētījuma mērķis: atrast atbildes uz šādiem jautājumiem: 1) Kāda ir iedzīvotāju attieksme pret televīzijā un žurnālos redzamajām reklāmām? 2) Ko patērētāji dara televīzijas reklāmu laikā un ko viņi dara, ieraugot reklāmu žurnālā? 3) Kā iedzīvotāji vērtē šo divu mediju reklāmu sniegtās informācijas patiesumu? 4) Vai pēc iedzīvotāju domām šo mediju reklāmas sniedz pietiekošu informāciju par reklamējamo preci/pakalpojumu? 5) Kas visvairāk piesaista patērētājus redzamajās reklāmās? Hipotēze: Iedzīvotāju attieksme pret reklāmām televīzijā un žurnālos ir negatīva. Viņiem tās traucē un viņi labprātāk vēlētos skatīties televīzijas pārraides un lasīt žurnālus, ja reklāmas šajos medijos nebūtu. Pētījuma uzdevums: izpētīt problēmu, izmantojot: 1) datu analīzi; 2) aptauju, izmantojot anketas;
Tips: Cits
Apjoms: 11 Lpp.
Jomas:

Mārketings un reklāma

Publicēts: 1/25/2012
Faila izmērs: 97 Kb
Faila tips: .doc

Šodienas īpašā cena:

1.50 €

Pirkt

Bez maksas:

0,00 €

Turpināt
* - ievietojot savu darbu