Cenu veidošanas politika uzņēmumā un tā rezultativitāte

1. Uzņēmuma cenu veidošanas politika. 1.1. Cenu veidošanas jēdziens. 1.2. Cenu veidošanas iekšējie faktori. 1.2.1. Uzņēmuma mārketinga mērķi. 1.2.2. Cenu politikas stratēģija. 1.2.3. Uzņēmuma izmaksu ietekme uz cenām. 1.2.4. Mārketinga darba organizācija. 1.3. Cenu veidošanas ārējie faktori. 1.3.1. Tirgus tipi un mārketinga stratēģija mērķtirgū. 1.3.2. Pieprasījuma elastīgums. 1.4. Cenu veidošanas metodes un cenu noteikšana. 2. Pētāmā uzņēmuma apskats. 2.1. Preču sortiments. 2.2. Klienti. 2.3. Konkurenti. 3. Cenu veidošanas paņēmieni uzņēmumā. 3.1. Cenu veidošanas aspektu apskats. 3.2. Cenu veidošanas piemērs. 4. Uzņēmuma finansu analīze.
Tips: Kursa darbs
Apjoms: 35 Lpp.
Jomas:

Mārketings un reklāma

Publicēts: 3/24/2020
Faila izmērs: 357 Kb
Faila tips: .doc

Šodienas īpašā cena:

3.75 €

Pirkt

Bez maksas:

0,00 €

Turpināt
* - ievietojot savu darbu

Bez maksas:


Turpināt
* - ar Facebook palīdzību