Konkurence mazumtirdzniecībā

Tautsaimniecības strukturālais pamats balstās uz darba dalīšanu, tāpēc tirdzniecības uzdevums ir aizpildīt telpu starp ražošanu un realizāciju, veicot to kvalitatīvi un kvantitatīvi. Mazumtirdzniecību var iedalīt divās lielās grupās: funkcionālā mazumtirdzniecībā un institucionālā mazumtirdzniecībā. Funkcionālā mazumtirdzniecība ir saimnieciska darbība, jo tās uzdevums ir realizēt preci tās patērētājiem, neatkarīgi no tā, kas jeb kāda institūcija šo darbu veic. Piemēram, tas var būt ražotājs, vairumtirgotājs vai mazumtirgotājs. Institucionālā mazumtirdzniecība savukārt sašaurina saimniecisko darbību līdz uzņēmumiem, kuru uzdevums ir realizēt preces patērētājiem. Šie paši uzņēmumi arī veido izziņas objektu mācībā par mazumtirdzniecības uzņēmumiem. Uzņēmumiem tirgus apstākļos ir dažas kopīgas pazīmes, kā, piemēram, cīņa par varu jeb konkurences cīņs, plānošanas autonomija un tirgus risks.
Tips: Kursa darbs
Apjoms: 32 Lpp.
Jomas:

Uzņēmējdarbība

Ekonomika

Publicēts: 1/10/2009
Faila izmērs: 266 Kb
Faila tips: .doc

Šodienas īpašā cena:

1.50 €

Pirkt

Bez maksas:

0,00 €

Turpināt
* - ievietojot savu darbu