Konkurētspējas noteikšana sulām "Cido"

Esmu izvēlējusies savā darbā rakstīt par „Cido pārtikas grupa” piedāvātajiem produktiem, vairāk tieši par sulām, tāpēc, ka pati savā uzturā lietoju sulas, nektārus. Bieži vien tās ir tieši „Cido” sulas. Tāpēc, ja man ir dota šāda iespēja – izpētīt kāda uzņēmuma darbību, vēlos to izmantot tieši sev interesējošiem produktiem. Lai uzzinātu, kādas ir šīs preču zīmes priekšrocības un trūkumi, es izmantošu dažādus materiālus. Liels palīgs mana darba veikšanai būs tieši „Cido” mājas lapa, kā arī reklāmas un bukleti, kas izriet no šīs firmas. Neatņemams palīgs noteikti būs arī manā ikdienā sastopamā grāmata „Tirgzinības pamati”. Vēl manu darbu interesantāku padarīs tieši tirgus izpētes procesā izveidotā anketa cilvēkiem, kuri savā uzturā lieto sulas, nektārus. Tajā tiks iekļauti dažādi jautājumi gan tieši par „Cido”, gan arī par citām, konkurētspējīgām, firmas sulām, nektāriem. Darbā varēs atrast arī vairākas tabulas, diagrammas, kas palīdzēs labāk pārskatīt manus iegūtos rezultātus. Uzskatu, ka „Cido” sulas ir konkurētspējīgas, starp citu ražotāju sulām. Latvijā. Domāju, ka tās arī ir iemīļotākās sulas patērētāju vidū. Taču atbildes uz šiem apgalvojumiem iegūšu šī darba veikšanas laikā.

Tips: Referāts
Apjoms: 36 Lpp.
Jomas:

Mārketings un reklāma

Pārtikas tehnoloģija un kulinārija

Publicēts: 11/18/2012
Faila izmērs: 429 Kb
Faila tips: .doc

Šodienas īpašā cena:

4.05 €

Pirkt

Bez maksas:

0,00 €

Turpināt
* - ievietojot savu darbu