Konspekts viesmīlībā

Viesu izmitināšanas un apkalpošanas mītņu darba būtība. Viesmīlības būtība. Apkalpošanas standarti. Apkalpojošais personāls. Viesu cikls. Viesnīcas dienestu un viesu cikla posmu saistība. Viesu uzņemšanas dienesta loma viesu ciklā. Pirmsierašanās posms. Ierašanās posms. Uzturēšanās posms. Izbraukšanas posms. Rezervēšanas dienesta loma un pienākumi. Rezervēšanas dienesta struktūra un darbinieku pienākumi. Rezervēšanas procesa pamatdarbības. Rezervēšanas dokumentācija. Viesu uzņemšanas dienesta struktūra un pienākumi. Viesu uzņemšanas dienesta loma istabu pārvaldes dienesta struktūra. Viesu uzņemšanas dienesta vadītāja pienākumi. Viesu uzņemšanas dienesta darbinieki un to pienākumi. Saimnieciskā dienesta struktūra un pienākumi. Saimnieciskā dienesta loma istabu pārvaldes dienesta struktūrā. Saimnieciskā dienesta vadītāja pienākumi. Saimnieciskā dienesta darbinieki un to pienākumi. Servisa dienesta loma un pienākumi. Viesu servisa dienesta loma istabu pārvaldes dienesta struktūrā. Viesu servisa dienesta vadītāja pienākumi. Viesu servisa dienesta darbinieki un to pienākumi. Pārdošanas un mārketinga nodaļa. Mārketinga dienesta loma viesmīlības industrijas uzņēmumā. Mārketinga dienesta darbinieku pienākumi un uzdevumi. Mārketinga komplekss izmitināšanas industrijā. Drošības dienestu un apsardzes kompāniju sadarbība. Drošības dienestu un apsardzes kompāniju uzdevumi viesmīlības uzņēmuma darbībā. Drošības dienesta struktūra. Viesu izmitināšanas uzņēmumu drošības programma. Darba aizsardzība un ugunsdrošība. Ugunsdrošības pasākumu organizācija viesnīcās . Darba drošības tehnikas organizācija viesnīcās. Elektrodrošības organizācija viesnīcās.

Tips: Konspekts
Apjoms: 25 Lpp.
Jomas:

Tūrisms un viesmīlība

Publicēts: 4/11/2012
Faila izmērs: 925 Kb
Faila tips: .doc

Šodienas īpašā cena:

1.95 €

Pirkt

Bez maksas:

0,00 €

Turpināt
* - ievietojot savu darbu