Kvalifikācijas prakse "Rimi Latvia"

1. UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS. 1.1. Misija un vīzija. 1.2. Vēsture. 1.3. Uzņēmuma darbība. 1.4. Uzņēmuma vadība. 2. UZŅĒMUMA VIDES ANALĪZE. 2.1. Uzņēmuma iekšēja vide. 2.1.1. Uzņēmums. 2.1.2. Piegādātāji. 2.1.3. Starpnieki. 2.1.4. Patērētāji. 2.1.5. Konkurenti. 2.1.6. Kontakt auditorija. 2.2. Uzņēmuma ārēja vide. 2.2.1. Demogrāfiskā vide. 2.2.2. Ekonomiskā vide. 2.2.3. Dabas vide. 2.2.4.Zinātnes un tehnikas attīstības vide. 2.2.5. Politiskā vide. 2.2.6. Kultūras vide. 3. TIRGUS. 3.1. Tirgus pētījumi. 3.2. Pārdošanas pētījumi. 3.2.1. Pirkšanas biežums un sezonalitāte. 3.2.2. Pārdošanas apjoms. 3.3.Produkta pētījumi. 3.4. Reklāmas izpēte. 3.5. Uzņēmuma darbības izpēte. 3.6. Motivācijas izpēte. 3.7. Produkta izvēles piemērs. 4. SVID ANALĪZE. 5.SEGMENTĒŠANA. 5.1. Segmentēšana pēc ģeogrāfiskām pazīmēm. 5.2.Segmentēšana pēc demogrāfiskām pazīmēm. 5.3. Segmentēšana pēc psihogrāfiskām pazīmēm. 5.4. Segmentēšana pēc uzvedības un rīcības pazīmēm. 6.MĀRKETINGA MIX ELEMENTI UN TO RAKSTUROJUMS. 6.1. Produkts. 6.2. Cena. 6.3. Vieta. 6.4. Preces virzīšana.

Tips: Prakses atskaite
Apjoms: 44 Lpp.
Jomas:

Uzņēmējdarbība

Publicēts: 10/31/2016
Faila izmērs: 343 Kb
Faila tips: .docx

Šodienas īpašā cena:

7.25 €

Pirkt

Bez maksas:

0,00 €

Turpināt
* - ievietojot savu darbu