Lēmuma pieņemšana reklāmas jautājumos
Reklāma ir komunikatīvo sakaru izpausmes ar zināmu personu vai organizāciju sniegtā informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Attīstīta tirgus zemes reklāmai tērē aizvien milzīgākus līdzekļus. Reklāma atšķiras pēc veidiem (atkarībā no izmantojamiem informācijas pārvades līdzekļiem), pēc objektiem (atkarība no tā ko tieši reklamē), pēc funkcijām (atkarībā no reklāmas nozīmes). Tās daudzveidība galu galā atspoguļo tirgus attiecību sarežģītību pasaules saimniecībā, tirgus piesātinātības augsto pakāpi.Tips: Konspekts
Apjoms: 2 Lpp.
Jomas:
Sabiedriskās attiecības
Mārketings un reklāma
Publicēts: 12/9/2008
Faila izmērs: 168 Kb
Faila tips: .doc
Šodienas īpašā cena:
2.15 €
PirktBez maksas: