Mārketinga plāns uzņēmumam A/S „Laima”

1. Tirgus analīze. 1.1. Uzņēmuma A/S „Laima” apraksts. 1.2. Uzņēmuma A/S „Laima” makrovides analīze. 1.3. Tirgus raksturojums, lielums, attīstība. 1.4. SVID (SWOT) analīze. 2. Konkurences un konkurentu analīze. 3. Uzņēmuma iekšējā analīze. 3.1. Segmentēšana. 3.2. Mārketinga mix elementi pēc to svarīguma pakāpes. 3.3. Produkts. 3.4. Cena. 3.5. Sadale. 3.6. Virzīšana. 4. Misija, vīzija,mērķi, stratēģijas. 5. Plāns stratēģiju realizēšanai.
Tips: Kursa darbs
Apjoms: 34 Lpp.
Jomas:

Mārketings un reklāma

Uzņēmējdarbība

Publicēts: 9/16/2019
Faila izmērs: 308 Kb
Faila tips: .doc

Šodienas īpašā cena:

3.25 €

Pirkt

Bez maksas:

0,00 €

Turpināt
* - ievietojot savu darbu