Pircēju vajadzību izzināšana un apmierināšanas organizēšana restorānā

1. Patērētāja raksturojums. 2. Patērētāja uzvedība. 3. Vajadzības apzināšanās. 4. Iekšējās un ārējās informācijas meklēšana. 5. Alternatīvu izvērtēšana. 6. Ietekmējošo faktoru analīze. 7. Lēmuma pieņemšana. 8. Pirkums. 9. Patēriņš. 10. Patērētāja segmentēšana. 11. Pircēja rīcības modelis. 12. Pakalpojums un patērētāja vēlmju izzināšana. 13. Liepājas tex-mex restorāna raksturojums. 14. „GMG Catering” Liepāja mērķis, plāni 2014.gadam. 15. Aptaujas rezultāta analīze.

Tips: Kursa darbs
Apjoms: 29 Lpp.
Jomas:

Uzņēmējdarbība

Ekonomika

Publicēts: 3/4/2017
Faila izmērs: 101 Kb
Faila tips: .docx

Šodienas īpašā cena:

3.45 €

Pirkt

Bez maksas:

0,00 €

Turpināt
* - ievietojot savu darbu