Pircēju rīcības īpatnības patēriņa tirgū ekonomikas krīzes situācijā

Ar tirgus attiecību attīstību un konkurences pastiprināšanos Latvijā pircēju rīcības pētīšana kļūst vēl aktuālāka priekš katra, kas piedalās patēriņa tirgū, kas tieši vai netieši piedāvā savu produktu pircējiem. Pircēju rīcība – zinātne, kas pārsniedz vienkāršu mārketinga jomu. Pircēju nozīmi un veiksmīgu sadarbību ar viņu, pastāvīgi aug priekš katra uzņēmēja, kura bizness eksistē pateicoties tam, ka viņš apmierina pircēju vēlmes un vajadzības. Tomēr, nepieciešamība pēc mērķtirgus zināšanām, prasmes veidot jaunus segmentus un saglabāt jau esošos tirgus aktuāla ne tikai mārketinga speciālistiem. Katrs, kas cenšas iegūt vadošas pozīcijas tirgū pielieto savā darbībā pircēju rīcību vadību. Darbs ar pircēju - analīze, prognoze, bet patiesībā viņa rīcības kontrole, kura galvenokārt pamatojas uz mārketinga pētījumiem, kurus šajā jomā veic mārketinga speciālisti. Mārketinga pētījumi ir funkcija, kura savieno uzņēmumu vai organizāciju ar pircēju pateicoties informācijai. Ceļā uz produkta iegādi, pircējam ir virkne posmu, kura beigas nosaka to galīgo lēmumu. Praktiski uz katra no šiem posmiem var ietekmēt uz pircēju, lai piesaistītu viņu savu klientu rindās, zinot kas tieši ietekmē pircēju rīcības lēmumu. Pats galvenais noteikt pircēju rīcības modelī tos faktorus, uz kuriem var ietekmēt, un noskaidrot, kādā veidā var sasniegt precīzu ietekmi.

Tips: Kursa darbs
Apjoms: 54 Lpp.
Jomas:

Mārketings un reklāma

Publicēts: 5/11/2011
Faila izmērs: 682 Kb
Faila tips: .doc

Šodienas īpašā cena:

4.05 €

Pirkt

Bez maksas:

0,00 €

Turpināt
* - ievietojot savu darbu