Reklāmas ietekme uz patērētāju

Mūsdienās reklāmai ir izšķiroša loma tirgus ekonomikas attīstībā, grūti iztēloties kādu svarīgu preci, kuram nebūtu reklāmas. Ir tāda frāze „Reklāma ir tirdzniecības dzinējs”, tā tas arī ir, jo reklāma sniedz informāciju par preci, iepazīstina un pārliecina potenciālos pircējus iegādāties preci. Atšķirībā no parasta informācijas ziņojuma, gala rezultātā reklāma izraisa potenciālā pircēja interesi un reklāmas mērķis ir palielināt pieprasījumu pēc preces.
Tips: Referāts
Apjoms: 18 Lpp.
Jomas:

Mārketings un reklāma

Publicēts: 5/26/2010
Faila izmērs: 101 Kb
Faila tips: .doc

Bez maksas:

0,00 €

Turpināt
* - ievietojot savu referātu vai citu darbu