Reklāmas kampaņas plānošana
Darba mērķis ir noskaidrot, kā notiek reklāmas kampaņas plānošana gan tīri teorētiskā līmenī, gan arī praktisks organizēšana kādā uzņēmumā. Lai to veiktu nepieciešams izstudēt visu pieejamo literatūru, Interneta resursus, kā arī konsultēties ar pētāmā uzņēmuma darbiniekiem, lai iegūtu informāciju par reklāmas kampaņas praktiskās organizēšanas aspektiem. Lai veiktu šo pētījumu, autore studēja un tulkoja speciālo ekonomisko literatūru, Internetā pieejamo informāciju, kā arī nepublicētos datus par reklāmas kampaņas plānošanu uzņēmumā.Tips: Kursa darbs
Apjoms: 19 Lpp.
Jomas:
Mārketings un reklāma
Publicēts: 3/3/2012
Faila izmērs: 96 Kb
Faila tips: .doc
Šodienas īpašā cena:
1.95 €
PirktBez maksas: