Reklāmas nozīme produkta virzīšanai Latvijas tirgū

Darba mērķis ir izpētīt dažādus literatūras avotus un iegūt jaunas zināšanas par reklāmas nozīmi produkta virzīšanai tirgū. Darba uzdevumi ir iepazīties ar: 1. Reklāmu, tās būtība un lomu sabiedrībā, mērķiem, izmaksu plānošanu, izmaksām, līdzekļiem un veidiem, mediju izvēli un efektivitātes novērtēšanu 2. Pārdošanu, tās veicināšanas būtību un mērķiem, stimulēšanas veidiem un veicināšanas izmaksām. Pētījuma metodes: darba gaitā tiks izmantotas teorētiskās un empīriskās izpētes metodes – dokumentācijas pētīšana un datu analīze. Pētījuma veikšanai tiks izmantotas galvenokārt dažādas grāmatas un elektroniskie tiešsaistes resursi.
Tips: Kursa darbs
Apjoms: 21 Lpp.
Jomas:

Uzņēmējdarbība

Mārketings un reklāma

Publicēts: 12/26/2011
Faila izmērs: 161 Kb
Faila tips: .doc

Šodienas īpašā cena:

2.10 €

Pirkt

Bez maksas:

0,00 €

Turpināt
* - ievietojot savu darbu