Sadarbības prasmju veicināšana lomu rotaļas 4-5 gadu veciem bērniem

Darbā tika pētītas 4-5 gadus vecu bērnu sadarbības prasmes un to veicināšanas pasākumi prmsskolas izglītības iestādē, izmanotojot lomu rotaļas sadarbības prasmju attīstībai. Darba mērķis: Analizēt lomu rotaļas izmantošanas pedagoģiskās iespējas sadarbības prasmju veicināšanā 4-5 gadus veciem bērniem. Pētījuma uzdevumi: 1. Raksturot sadarbības prasmju būtību un veicinošos nosacījumus pirmsskolas pedagoģiskajā procesā; 2. Analizēt rotaļas izmantošanas pedagoģiskās iespējas 4-5 gadus veciem bērniem; 3. Analizēt lomu rotaļas izmantošanas iespējas sadarbības prasmju veicīnāšanā pirmsskolā. Atslēgas vārdi: Lomu rotaļas, pirmsskolas vecuma bērni, sadarbības prasmes Darbs satur 47 lapas, 1 attēlu, 5 tabulas, 24 bibliogrāfiskos nosaukumus un 3 pielikumus. Teorētiskajā daļā apkopta informācija par bērnu vecumposmu, sadarbības prasmēm un rotaļu veidiem un izmanotošanu pedagoģiskajā procesā. Darba praktiskajā daļā tika veikta pedagogu aptauja par bērniem piemītošajām sociālajām prasmēm, kā arī veikta bērnu novērošana ikdienas nodarbībās.
Tips: Referāts
Apjoms: 47 Lpp.
Jomas:

Pedagoģija

Publicēts: 10/30/2019
Faila izmērs: 87 Kb
Faila tips: .docx

Šodienas īpašā cena:

4.75 €

Pirkt

Bez maksas:

0,00 €

Turpināt
* - ievietojot savu darbu