SIA „AVON Cosmetics” produkcijas pārdošanas plānošana
Studiju darba mērķis: Izpētīt SIA „AVON Cosmetics” produkcijas pārdošanas plānošanu. Studiju darba uzdevumi: 1) Literatūras teorētiskā materiālu apkopošana; 2) Veikt konkurentu analīzi; 3) Izpētīt klientu apkalpošanas metodes; 4) Raksturot SIA „AVON Cosmetics” darbību kopumā. Plānošana. produkta jēdziens, tā klasifikācija un jaunu produktu izstrādes stratēģija. Produkta kvalitāte, raksturīgās iezīmes, izskats un marka. Produktu pirkumu veicināšana kā komunikācijas mērķis un klientu apkalpošanas sortiments. Uzņēmuma apraksts. SIA „AVON Cosmetics” darbības raksturojums. M. Portera konkurences rombs un to pamatfaktori. SIA „AVON Cosmetics” Situāciju analīze (SVID). SIA „AVON Cosmetics” konkurences analīze. SIA „AVON Cosmetics” produktu pārdošanas plānošana. SIA „AVON Cosmetics” klientu apkalpošanas metodes. Kā pareizi sagatavot katalogu, lai labāk ieinteresētu klientu.Tips: Kursa darbs
Apjoms: 36 Lpp.
Jomas:
Uzņēmējdarbība
Publicēts: 4/12/2012
Faila izmērs: 4980 Kb
Faila tips: .doc
Bez maksas: