SIA mārketinga vides analīze

Šī darba mērķis ir izanalizēt uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi, kas ietekmēs SIA darbību nākotnē. Lai realizētu izvirzīto mērķi, studiju darbā tiek izvirzīti sekojoši uzdevumi: Novērtēt uzņēmuma pamatproduktus; Veikt SIA mārketinga iekšējās un ārējās vides analīzi; Veikt uzņēmuma SIA SVID analīzi. Uzņēmums nodarbojas ar pārtikas iepakojuma iekārtu un pārtikas preču iepakojuma vairumtirdzniecību.

Tips: Kursa darbs
Apjoms: 24 Lpp.
Jomas:

Ekonomika

Publicēts: 1/10/2016
Faila izmērs: 692 Kb
Faila tips: .docx

Šodienas īpašā cena:

3.45 €

Pirkt

Bez maksas:

0,00 €

Turpināt
* - ievietojot savu darbu