Sociālā atbildība kā vērtība vai mārketinga instruments uzņēmumā
Referāta mērķis – noskaidrot, vai uzņēmumu sociālā atbildība ir skatāma kā vērtība, vai vien kā mārketinga instruments. Lai izvirzīto mērķi realizētu, autors raksturo sociālās atbildības jēdzienu un būtību, aplūko, kā un kādās jomās praktiski izpaužas sociālā atbildība, izklāsta teorijas un praktisku piemēru analīzes rezultātā gūtos novērojumus. Tiek izvirzīti secinājumi un priekšlikumi attiecībā uz uzņēmumu sociālo atbildību un tās izpausmēm.Tips: Referāts
Apjoms: 11 Lpp.
Jomas:
Mārketings un reklāma
Publicēts: 10/11/2013
Faila izmērs: 85 Kb
Faila tips: .doc
Šodienas īpašā cena:
2.15 €
PirktBez maksas: