Sociālās interakcijas novērojums un pieraksts.

Autore veica novērojumu kafejnīcā „Mākonītis”. Novērošana ir informācijas iegūšana par klientu, nepastarpinātā veidā uztverot un pierakstot faktorus, kas iespaido novērojamo klientu. Kā metode novērošana var būt strukturēta (konkrētas īpašības izpausmes, darbības novērošana) un nestrukturēta (vispārīga). Veicot situācijas analīzi, tika izvēlētas darbojošās personas - oficiante un ģimene kuri sēdēja pie blakus galda.

Tips: Cits
Apjoms: 5 Lpp.
Jomas:

Socioloģija

Publicēts: 11/7/2010
Faila izmērs: 38 Kb
Faila tips: .doc

Šodienas īpašā cena:

1.50 €

Pirkt

Bez maksas:

0,00 €

Turpināt
* - ievietojot savu darbu