Tiešā mārketinga veids - mobilais mārketings

Ievads 3 1. Tiešā mārketinga tirgus Latvijā – vērtējums un perspektīvas 4 2. Tiešā mārketinga veidi 6 3. Jauns tiešā mārketinga veids - mobilais mārketings 9 3.1. Kompānijas, kuram ir izdevīgi to izmantot 10 3.2. Mobila mārketinga plašas izmantošanas iemesli 11 3.3. Kā darbojas mobilais mārketings? 12 3.4. Mobilā mārketinga iespējas 13 3.5. Mobila mārketinga priekšrocības 14 3.6. Mobila mārketinga trūkumi 16 3.7. Lietotāju viedokļi 16 3.8. SMS sūtījumu piemēri 17 3.9. Kas piedāvā šāda veida pakalpojumus tirgū? 19 3.10. Kādas kompānijas Latvijā jau izmanto šo mārketinga veidu? 21 Secinājums 23 Literatūras saraksts 24 Reklamētājs-profesionālis vienmēr un visur cenšas paaugstināt reklāmas efektivitāti. (Šeit un tālāk tekstā ar vārdu efektivitāte jāsaprot nevis reklāmas iespējas saņemt konkursa balvu, bet IESPĒJAS VAIRĀK PĀRDOT). Šajā cīņā tiek izmantoti burtiski visi pieejamie līdzekļi. Lai cik niecīgs arī neliktos to efekts – reklāma “sarunājas” ar simtiem tūkstošiem un pat ar miljoniem. Tātad, tās efektivitātes paaugstināšana pat par 1% dod klientam ievērojamu izdevīgumu. Līdzeklis, par kuru būs runa, var dot ļoti ievērojamu labumu, vēl vairāk, neprasme vai nevēlēšanās to izmantot var pārvērst kampaņu par lieku reklāmdevēja līdzekļu tērēšanu. Tiešais mārketings gūst arvien lielāku popularitāti daudzās pasaules valstīs, un arvien lielāka uzmanība tiek pievērsta tā daudzveidīgajām iespējām un tehnoloģijām.
Tips: Referāts
Apjoms: 24 Lpp.
Jomas:

Mārketings un reklāma

Publicēts: 2/2/2010
Faila izmērs: 563 Kb
Faila tips: .doc

Bez maksas:

0,00 €

Turpināt
* - ievietojot savu referātu vai citu darbu