Tirgvedības funkcijas un pilnveidošanas iespējas uzņēmumā "Nestle"
Tirgvedības funkcija un tās nozīme uzņēmuma saimniekošanā. 1.1. Tirgvedības funkcija. 1.2. Tirgvedības iekšējā vide. 1.3. Tirgvedības ārējā vide. 1.3.1. Tirgvedību tieši ietekmējošā ārējā vide. 1.3.2. Tirgvedību netieši ietekmējošā ārējā vide. 1.4. Tirgvedības pasākumu komplekss. 2. Uzņēmuma „Nestlē” raksturojums. 2.1. Uzņēmuma „Nestlē” vēsture. 2.2. Uzņēmuma „Nestlē” produkti un to izplatīšanas kanāli. 3. Tirgus pētījumu veidi uzņēmumā „Nestlē”. 3.1. Tirgus pētījumu nepieciešamība. 3.2. Tirgus pētījumu veidi. 3.3. Uzņēmumā „Nestlē” pielietoto tirgus pētījumu raksturojums. 4. Reklāma. 4.1. Reklāmas ietekme uz patērētāju. 4.2. Produkts „Nescafē”. 4.2.1. Produkta „Nescafē” vēsture. 4.2.2. Produkta „Nescafē” sadalījums. 4.2.3. Produkts „Nescafē” kafijas mixes.Tips: Diplomdarbs
Apjoms: 52 Lpp.
Jomas:
Uzņēmējdarbība
Mārketings un reklāma
Publicēts: 3/2/2017
Faila izmērs: 460 Kb
Faila tips: .doc
Šodienas īpašā cena:
7.45 €
PirktBez maksas: