Tirgvedības funkcijas un pilnveidošanas iespējas uzņēmumā "Nestle"

Tirgvedības funkcija un tās nozīme uzņēmuma saimniekošanā. 1.1. Tirgvedības funkcija. 1.2. Tirgvedības iekšējā vide. 1.3. Tirgvedības ārējā vide. 1.3.1. Tirgvedību tieši ietekmējošā ārējā vide. 1.3.2. Tirgvedību netieši ietekmējošā ārējā vide. 1.4. Tirgvedības pasākumu komplekss. 2. Uzņēmuma „Nestlē” raksturojums. 2.1. Uzņēmuma „Nestlē” vēsture. 2.2. Uzņēmuma „Nestlē” produkti un to izplatīšanas kanāli. 3. Tirgus pētījumu veidi uzņēmumā „Nestlē”. 3.1. Tirgus pētījumu nepieciešamība. 3.2. Tirgus pētījumu veidi. 3.3. Uzņēmumā „Nestlē” pielietoto tirgus pētījumu raksturojums. 4. Reklāma. 4.1. Reklāmas ietekme uz patērētāju. 4.2. Produkts „Nescafē”. 4.2.1. Produkta „Nescafē” vēsture. 4.2.2. Produkta „Nescafē” sadalījums. 4.2.3. Produkts „Nescafē” kafijas mixes.

Tips: Diplomdarbs
Apjoms: 52 Lpp.
Jomas:

Uzņēmējdarbība

Mārketings un reklāma

Publicēts: 3/2/2017
Faila izmērs: 460 Kb
Faila tips: .doc

Šodienas īpašā cena:

7.45 €

Pirkt

Bez maksas:

0,00 €

Turpināt
* - ievietojot savu darbu