Uzņēma patērētāju segmentācija uz kompānijas piemēra

Kursa darbs studiju kursā „Mārketinga plānošana”. 1.1 Tirgus segmentācija. 1.2 Segmentēšana pēc ģeogrāfiskiem principiem. 1.3 Segmentācija pēc demogrāfiskiem kritērijiem. 1.4 Nediferencētais mārketings. 1.5 Diferencētais mārketings. 1.6. Koncentrētais mārketings. 1.7. Patērētāju kategorijas. 1.8 Pozicionēšana. 2.1 Projekta apraksts. 2.2. Detalizētais projekta apraksts. 2.3. Tirgus segmentācija pēc teorija kritērijiem. 2.4 Mārketingu izvēle.

Tips: Kursa darbs
Apjoms: 27 Lpp.
Jomas:

Mārketings un reklāma

Uzņēmējdarbība

Publicēts: 5/26/2016
Faila izmērs: 272 Kb
Faila tips: .docx

Šodienas īpašā cena:

4.15 €

Pirkt

Bez maksas:

0,00 €

Turpināt
* - ievietojot savu darbu