Uzņēma patērētāju segmentācija uz kompānijas piemēra
Kursa darbs studiju kursā „Mārketinga plānošana”. 1.1 Tirgus segmentācija. 1.2 Segmentēšana pēc ģeogrāfiskiem principiem. 1.3 Segmentācija pēc demogrāfiskiem kritērijiem. 1.4 Nediferencētais mārketings. 1.5 Diferencētais mārketings. 1.6. Koncentrētais mārketings. 1.7. Patērētāju kategorijas. 1.8 Pozicionēšana. 2.1 Projekta apraksts. 2.2. Detalizētais projekta apraksts. 2.3. Tirgus segmentācija pēc teorija kritērijiem. 2.4 Mārketingu izvēle.Tips: Kursa darbs
Apjoms: 27 Lpp.
Jomas:
Mārketings un reklāma
Uzņēmējdarbība
Publicēts: 5/26/2016
Faila izmērs: 272 Kb
Faila tips: .docx
Šodienas īpašā cena:
4.15 €
PirktBez maksas: