Uzņēmuma „Latvijas Balzams” virzīšanas metodes Latvijas tirgū

Darba tēma ir „Uzņēmuma „Latvijas Balzams” virzīšanas metodes Latvijas tirgū”. Savā darbā autore izvirzīja mērķi – Apskatīt un novērtēt virzīšanas nozīmi produkta realizācijā un līdz ar to peļņas palielināšanos uzņēmuma „Latvijas Balzams” piemērā. Darbs sastāv no 3 daļām : • Virzīšana kā mārketinga pamatelements; • Uzņēmuma „Latvijas Balzams” mārketinga tirgus raksturojums; • „Latvijas Balzams” virzīšanas veidi. Pirmā nodaļā tiek apskatīts : Marketinga mix, to raksturojumi, kā arī virzīšanas veidi Otrā nodaļā tiek apskatīta : Uzņēmuma “Latvijas Balzams” vēsture, misija, sortiments un vadošas markas. Trešā nodaļā tiek apskatīti : „Latvijas Balzama” virzīšanas veidi. Studija darbā ir 25. lpp. Darbā ir viena tabula un divi pieliekumi.

Tips: Kursa darbs
Apjoms: 25 Lpp.
Jomas:

Uzņēmējdarbība

Mārketings un reklāma

Publicēts: 3/5/2012
Faila izmērs: 440 Kb
Faila tips: .doc

Šodienas īpašā cena:

3.75 €

Pirkt

Bez maksas:

0,00 €

Turpināt
* - ievietojot savu darbu