Zīmola maiņa - risks vai iespēja

Šis ir laikmets, kad indivīdam ir grūti vai pat neiespējami izvairīties no visuresošās informācijas upēm un okeāna, un šī iemesla dēļ, katrs viens tieši vai netieši tiek ietekmēts visos jautājumos – gan savstarpējās attiecībās, gan sejas krēma izvēlē vai kosmosa izzināšanā. Pasaulē ir zināmi gadījumi, kad slavenas un atzītas kompānijas maina savus zīmolus, arī Latvijas tirgū ir bijuši tādi gadījumi. Rodas jautājums – kāpēc tas tā notiek? Kāpēc jau esoši, dažreiz šķietami stabili un veiksmīgi zīmoli tiek pārveidoti un mainīti, vai arī tajos tiek ieviesti jauni, līdz šim nebijuši elementi? Vārda maiņa, lai atbrīvotos no sliktas slavas, uzņēmuma koncepcijas pārveidošana, labskanības meklēšana, izejot starptautiskajos tirgos – iemesli, kādēļ tiek mainīts uzņēmuma zīmols, var būt dažādi. Kursa darba galvenais pētījuma mērķis ir noskaidrot, ar ko saistīta zīmola maiņa, kādas iespējas un draudus tas paver, kā tas ietekmē tālākās uzņēmuma darbības.
Tips: Kursa darbs
Apjoms: 25 Lpp.
Jomas:

Mārketings un reklāma

Publicēts: 10/24/2009
Faila izmērs: 276 Kb
Faila tips: .doc

Bez maksas:

0,00 €

Turpināt
* - ievietojot savu referātu vai citu darbu